Start nieuw team openbaar groen Koudekerk aan den Rijn

Op 18 oktober presenteert Wethouder Van Velzen, dorpswethouder van Koudekerk aan den Rijn, het nieuwe fysieke team.

Dit is een vast team van medewerkers van Gemeente Alphen aan den Rijn wat aan de slag gaat om Koudekerk schoon, heel en veilig te houden.
Iedereen die interesse heeft om het team te ontmoeten is van harte welkom in de Ridderhof (Arie Hogenespad 1 in Koudekerk aan den Rijn) op vrijdagochtend 18 oktober van 10.00 tot 12.00 uur. Het team en de wethouder zijn nieuwsgierig naar alle ideeën over het groen in het dorp.

Denk mee met het werk van het team

Tot nu toe werkten er vele verschillende mensen aan het de openbaar ruimte in Koudekerk aan den Rijn. Komend jaar gaat dat anders. Er is één team met vaste mensen. Koudekerk heeft de primeur waarbij Gemeente Alphen aan den Rijn kijkt of er meer maatwerk geleverd kan worden bij het beheer van de openbare ruimte. Inwoners hebben zo een vast aanspreekpunt en de gemeente combineert al het werk in het openbaar gebied.

Iedereen met ideeën of wensen over de openbare ruimte van het dorp is welkom. Daarom organiseert de gemeente een wekelijks spreekuur. Elke vrijdagochtend zitten beheerder Marjolein van de Ven en opzichter Maurits Timmer in het mobiele kantoor naast de AH (09.00 – 12.00 uur). Zij zijn ook te e-mailen op teamkoudekerk@alphenaandenrijn.nl.