DELTA Fiber Netwerk is onlangs een glasvezelcampagne gestart in Benthuizen, Hazerswoude-Dorp, Hazerswoude-Rijndijk en Koudekerk aan den Rijn.

Beste dorpsgenoten,

Als op 9 december 2020 minimaal 35% van de inwoners zich heeft aangemeld voor een glasvezelabonnement, komt er ook glasvezel in Koudekerk aan den Rijn!

DELTA Fiber Netwerk heeft al veel ervaring opgedaan met vraagbundelingscampagnes in andere gebieden. Elke keer weer blijkt dat de inzet van plaatselijke belangenverenigingen, sportclubs, enthousiaste bewoners en lokale verkopers van doorslaggevend belang is in het behalen van de minimum deelname. Bewoners hechten veel waarde aan het persoonlijke contact en worden graag geïnformeerd door een bekende, dan wel iemand uit de buurt of eigen regio.

Aanstaande dinsdag 29 september, van 19.30 tot 21.00 uur wordt de campagne aan mogelijke ambassadeurs/supporters toegelicht bij Multifunctioneel Centrum Pleyn 68, Rijndijk 92 in Hazerswoude-Dorp. Vanzelfsprekend zijn jullie hiervoor ook van harte uitgenodigd.

Tijdens deze bijeenkomst vertelt DFN meer over de campagne en de aanleg van glasvezel.
Het programma van deze bijeenkomst is als volgt:

19.30 uur Ontvangst met koffie

20.00 uur Presentatie door DELTA Fiber Netwerk:
– Wie is DELTA Fiber Netwerk
– Wat is glasvezel
– Aanbod voor inwoners
– Planning van de glasvezelcampagne
– Gezamenlijke acties met stakeholders
– Vragenronde

21.00 uur Einde avond/Drankje

Wil je je aanmelden voor deze bijeenkomst of heb je nog andere vragen? Stuurt dan een mail naar Marleen van Manen, projectleider vraagbundeling: marleen.vanmanen@deltafibernetwerk.nl.

Meer informatie over de campagne kun je binnenkort lezen op gavoorglasvezel.nl.

Het is ook mogelijk om mee toe doen aan de sponsoractie van Caiway en Delta. Voor ieder lid of bekende die zich aanmeldt via jullie vereniging ontvangt de vereniging € 50,00. De aanmelder zelf ontvangt € 25,00.

Wanneer je meedoet met je vereniging ontvang je van Caiway/Delta een link waar jouw leden zich aan kunnen melden.

Deze link deel je gedurende de campagne actief zodat leden zich namens jouw vereniging aan gaan melden. Via je eigen dashboard houd je bij hoeveel jouw vereniging al heeft verdiend.

Is de campagne afgelopen en is het percentage behaald, dan zullen Caiway/Delta het sponsorbedrag aan je overmaken!

Als je interesse hebt om mee te doen met deze sponsoractie geef dit dan a.s. dinsdag bij Marleen aan. Zij zal dan samen met Max van der Haar van Caiway/Delta een avond organiseren om de werkwijze van de sponsoractie toe te lichten en dan meteen de toegang tot deze actie voor jouw vereniging te organiseren. Vanzelfsprekend is het ook mogelijk dit via Max van der Haar rechtstreeks te regelen. Max is bereikbaar via: max.vanderhaar@deltafibernetwerk.nl.